Specialista vzdělávání a rozvoje zaměstnanců

Smlouva Brno

Co budeš mít na starosti:

  • Příprava a organizace vzdělávacích aktivit, spolupráce s interními lektory a externími dodavateli, zajištění veškeré potřebné komunikace s účastníky vzdělávání.
  • Kompletní organizace a vedení Úvodního dne pro nové zaměstnance, tvorba a aktualizace materiálů pro nové zaměstnance.
  • Zaštítění onboarding procesu, zjišťování zpětné vazby na adaptaci nových zaměstnanců z různých kanálů (osobní setkání 1:1, skupinová setkání, ankety).
  • Zastřešení jazykového vzdělávání.
  • Průběžné sledování a zodpovědnost za čerpání budgetu na vzdělávání.
  • Zajištění související administrativy – dodavatelské smlouvy, fakturace, evidence kurzů, aj.
  • Tvorba podkladů ke vzdělávání, psaní textů, překlady z anglického jazyka.
  • Řízení projektů – průzkum zaměstnanecké spokojenosti, LMS, interní kanál na vzdělávání, online vzdělávání.
  • Úzká spolupráce s HCI a ostatními entitami.
  • Sledování trendů v oblasti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, přinášení nových tipů a témat.
Co od tebe očekáváme:
  • V oblasti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců se pohybuješ ideálně alespoň 2 roky.
  • Velmi dobré komunikační a organizační dovednosti, time management a plánování.
  • Zaměření na detail, schopnost udržet pořádek.
  • Tah na branku, proaktivní přístup.
  • Aktivní znalost anglického jazyka – úroveň B1/B2.
  • Úspěšně ukončenou VŠ nebo VOŠ (výhodou obor personalistika, andragogika, marketing, management).

Proč se ti u nás bude líbit:

  • Těší se na tebe fajn tým.
  • Máme pro tebe připravený balíček benefitů (5 týdnů dovolené, 5 dnů pracovního volna, možnost práce z domova, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, zvýhodněné firemní produkty).
  • Pracujeme v pohodovém pracovním prostředí, téměř v centru Brna – BC Titanium, Nové sady.
  • A taky víme, že #hcnenijenprace.
  • Přidat se k nám můžeš ihned.

Chceš vidět, jak to chodí u nás ve firmě? Podívej se na naše facebookové stránky @MYHomeCredit.

 


Mám zájem